Sneakpeak på vår nya lya

I helgen flyttade vi till vår nya lägnhet. Är fortfarande lite småkaos med lådor här och där, och det fattas en del grejer som vi ska inhandla sen när lönen kommer. Men vi trivs såå bra! Lägger in några bilder nedanför så ni får en liten sneakpeak på hur det ser ut, visar mer senare när vi fått iordning allt :)
 
Upptäckte dock att någon av våra grannar verkar röka inomhus, för det börjar lukta rök som bara den ibland, speciellt i sovrummet, usch! Vet inte om det finns något man kan göra något åt det? Känns ju inte helt ok, speciellt inte när man har en liten bebis hemma... Får kolla vad hyresvärden säger. 
 
En liten nackdel är också att jag får pendla lite längre till jobbet sen, och att vi bor en bra bit ifrån alla andra i vår mammagrupp. Så igår tog det oss ca 40 min att ta oss till träffen (med T-bana + gång, förra träffen kunde jag gå till på 15 min). Men det är ok. Olivia var supertrött sen och sov nästan hela resten av dagen och natten, haha... Berodde väl iofs kanske inte bara på resandet utan alla intryck också skulle jag tro, bebisarna har blivit så stora nu att de börjar studera och peta på varann lite :) 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Ni har fått jättefint! 👍 Här kommer ni att trivas gott! 💕
Mamma

Upp