Dags att styra upp mammakroppen

Idag är Olivia fyra veckor gammal. Jag är så himla spänd på hur hon ska utvecklas och vill att hon ska få mer personlighet nu samtidigt som jag bara vill stoppa tiden så hon är bebis föralltid, haha, skumt det där... 
 
Hade tänkt åka in och hälsa på mitt jobb denna denna veckan men det har inte blivit av, vi är nämligen lite förkylda både jag och Olivia. Och eftersom vi ska åka till Sverige imorgon där vi har en massa planerat i helgen så stannar vi hemma och kurerar oss istället. :) 
 
Nästa vecka tänkte jag börja styra upp kosten och träningen lite, har blivit alltför mycket onyttigt i det senaste... Nu när det har gått en månad sen förlossningen så kan jag börja träna lite mer också utöver promenaderna och knipövningarna jag kört med hittills. Är väldigt nöjd över min kropp egentligen och sjukt fachinerad över hur den har återhämtat sig, men vill gärna ha tillbaka mina muskler och gamla matrutiner. Kommer inte köra någon superdetox eftersom jag ammar, utan kommer ta det försiktigt och börja med att byta ut bullfikat på vardagarna mot nyttigare alternativ och sen planera våra middagar bättre. Tänkte jag ska lägga ut veckomatsedlarna samt lite mellisrecept här på bloggen :)
 
Vad gäller träningen så har jag tänkt gå mycket efter Lofsans program som finns i hennes bok "Lofsas mammaträning" 
 
 
 
Allmänt, Hälsa & träning | |
#1 - - Lena:

Oj, vad fin din blogg har blivit!
Ja krya på er så ses vi imorgon!

Kram mamma

Upp