Aloe vera för insidan och utsidan

För de som inte vet så är jag återförsäljare av produkter från Forever Living. Jag var lite småskeptisk till det innan jag började, jag som hudterapeut är nämligen väldigt kräsen med vad jag använder för produkter. Men efter att ha testat allt ur sortimentet så har jag märkt att produkterna är av väldigt bra kvalitet. Jag gillar kroppsprodukterna, men framförallt kosttillskotten väldigt mycket. Min blogg heter ju "With health comes beauty" just för att jag tror på att skönhet kommer inifrån. Har man en sund livsstil så syns det på utsidan. 

 
Har du problem med hyn så beror det ofta på en obalans i mage/tarm. Då är aloe vera något av det bästa du kan ta. Det fungerar som ett prebiotikum och verkar läkande på tarmen samt gör att den kan ta upp näringsämnen bättre. Googla på aloe vera för att veta mer. Den här aloe vera-juicen gör underverk om du tar den två gånger om dagen i två-tre månader (och helst för alltid). Det är den renaste aloe vera-juicen du kan hitta på marknaden, finns även i två smaksatta varianter (peach är min favorit). Lider man mycket av acne eller problem med magen är det fint att komplettera med probiotica, som balanserar bakteriefloran i tarmen. Den är även perfekt att ta med på resan om du ska åka utomlands i sommar!
 
Vill också tipsa om Aloe Vera Gelly, en gele som kan smörjas direkt på huden eller blandas med andra krämer. Helt super att blanda i sin bodylotion eller ansiktskräm nu på sommaren efter att man varit i solen 😊
Några andra av mina favoritprodukter som fått en självklar plats i mitt hem är hand & face soap, lip balm, tandkrämen, deon, duschgelen i relax-serien och solprodukterna 💜


Läs mer om produkterna på foreverliving.se/foreverliving.no och maila mig gärna på [email protected] för beställning eller om det är något du undrar! Jag finns också på instagram under namnet @madeleinesaloevera 😊
Hälsa & träning, Personliga reflektioner, Skönhet | |
#1 - - Lena:

Ja verkligen , riktigt bra produkter! Och dryga!
/ mamma

Upp