Fredagslistan

VECKANS SÄMSTA:
Jag har känt mig ganska trött

VECKANS OVÄNTADE:
Jag hittade tjej på Facebook som sökte hårmodeller och anmälde mig, tjoff så var håret 20 cm kortare! 

VECKANS TV-SERIE:
Aquarius. Jag och Mattias har alltid en serie som vi kollar på tillsammans och just nu är det denna, helt ok hittills.

VECKANS CRAVINGS:
Choklad! Min ständiga craving och lite extra mycket denna veckan..

VECKANS KLÄDSEL:
Väldigt bekvämt, har mest glidit runt i mjukisar/leggings och stor t-shirt

VECKANS HEMLIS:
Jag dagdrömmer hela tiden
om att starta eget, tänk om man kunde få jobba hemifrån istället och styra över sina egna arbetstider, hur fantastiskt...

HELGENS FÖRVÄNTAN:
Få fina naglar igen. Har gått runt med världens utväxt alldeles för länge och de är på gränsen till att falla av helt nu, så imorgon har jag bokat tid för att få dem fixade.

Allmänt, Personliga reflektioner | |
#1 - - Anonym:

Härligt att ni har haft fint väder i Oslo! J är har det regnat av och till hela veckan.
Håret blev jättebra! Tufft att du vågade vara modell..... tänk om du hade blivit kortklippt!!!
Och nu har du fina naglar också!
Kram på er!! :-)
/mamma

Upp