Tid vs pengar

Hallå :) tänkte bara kika in och säga hej. Mattias gick tidigt från jobbet idag, så vi har varit och handlat hela familjen och nu har jag landat i soffan en stund. Olivia har börjat sova lite bättre på nätterna nu, men ändå har både jag och Mattias varit så himla trötta senaste tiden. Blir väl nån omställning för kroppen, typ som att den kommer ikapp och märker av sömnbristen eller något... Knepigt det där ☺️

Vi hade egentligen tänkt ta en shoppingtur till Sverige imorgon, men kom fram till att vi inte orkar. Är så tråkigt när en hel dag bara "går bort" och ibland är tid värt mer än pengar faktiskt.. Hade sett fram emot lite svenskt godis m.m, men.. det finns faktiskt att få tag på i Oslo också, dock tre gånger dyrare haha.

Nu är det bara två veckor kvar av min mammaledighet innan jag börjar jobba igen. Men vi kommer dela upp det lite så att jag fortfarande är hemma två dagar i veckan, vilket känns rätt skönt. Jag tar bara ut 80% av lönen nu, så vi kommer ändå inte märka så stor skillnad ekonomiskt, och så får vi ihop det fram till Olivia börjar förskolan i augusti. 😊

Ha en trevlig helg allesammans 💜

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Trevlig helg på er! 😍
Kram mamma

Upp