Hej, jag lever 😉

HÀr har det varit tyst ett bra tag nu.. Vi sliter fortfarande med mycket vakna nÀtter, sÄ dÀrför har jag inte prioriterat bloggen. Utan nÀr ungen vÀl sover sÄ fÄr man sjÀlv försöka sova ocksÄ och om inte sÄ Àr det tusen andra saker man ska hinna med. Ni smÄbarnsförÀldrar vet..

HĂ€r om dagen blev Olivia 9 mĂ„nader och jag tycker hon har blivit sĂ„ himla stor de sista veckorna. Börjar fĂ„ lite smĂ„panik över att mammaledigheten snart Ă€r slut, försöker att inte tĂ€nka pĂ„ det sĂ„ mycket men det Ă€r svĂ„rt. Önskar att jag kunde vara hemma för alltid, hehe.... Men förhoppningsvis fĂ„r jag vara med om allt detta igen om inte allt för lĂ„ng tid.. 😊

Nu ska jag strax slĂ€nga ihop en bönchili till middag. LĂ€gger ut receptet om det blir bra. Har flera andra recept pĂ„ lager ocksĂ„ som jag ska försöka fĂ„ upp inom kort 😊

Ta hand om er, kram 💜

AllmÀnt | |
#1 - - Anonym:

Ta hand om dig! 💕 Passa pĂ„ att vila nĂ€r ni kan, det Ă€r helt rĂ€tt!
Recept vill vi gÀrna ha!!!
Kram mamma

Upp