6 månader

Idag fyllde vårt lilla troll här hemma 6 månader. Hon verkar vara på väg ur den där utvecklingsfasen nu, för sömnen blir börjar bli bättre igen. Skönt! (Nu får jag väl skit för detta bara för att jag skriver så, haha). Hon är på god väg att både krypa och sitta upp själv, så i helgen ska vi försöka införskaffa en tripp trapp-stol. Det behövs ju också eftersom hon ska få börja få mer riktig mat nu :) har längtat efter att hon kan sitta med oss vid bordet!

Jag tror att det kommer bli en väldigt rolig och spännande tid framöver. Helt ärligt så har första halvåret inte varit sådär superduperroligt.... Förstå mig rätt - jag har verkligen njutit av varenda dag med min lilla bebis, men det är så mycket roligare när man får lite respons och hon faktiskt börjar kunna vara med och göra lite mer saker. Älskar hennes personlighet, hon är verkligen den bästa ungen jag kan tänka mig på alla sätt och jag ska fortsätta ta tillvara på varenda ögonblick ❤️

Nu ska vi strax klä på oss och gå ut i solen (!) och möta Mattias vid affären. Blir lite helghandling och sen fredagsmyyyys!

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Åh, vad tiden går fort! 😍 Det blir bara roligare och roligare ju mer hon växer och är med! 💕💕. syns snart som tur är!
Kram på er alla tre!!
Mamma

Upp