Winter is here

 
Ja, när vi var i Karlstad så kom den första riktiga snön. Och den ligger kvar. Oslo är helt vitt och det är typ livsfarligt att gå ut med barnvagnen här i området, där det är massa backar överallt haha. Så vi håller oss inne för det mesta.
 
Idag har vi dock varit ute en del. Gick upp tidigt imorse för att Olivia skulle på sin 6 månaders-kontroll. Hon gick igenom besiktningen utan problem och har nu växt till 68 cm och 7285 gram :) Stora tjejen! Nu ligger hon och sover i soffan och jag halvtittar på eftersnacket på TV4 om USA-valet... Tycker det känns läskigt och obehagligt att Trump kunde vinna. Jag vet inte en enda person som har hejat på honom, så jag förstår inte hur det har gått till?! Men men...
 
 
 
 
 
Igår lagade jag en linsgryta till hela familjen med b.la. zucchini och potatis i. Hällde över lite av den till Olivia innan jag kryddade lite extra till mig och Mattias. Den fick alla tummar upp av oss två, så ska lägga upp receptet här senare (hann dock inte ta någon bild innan vi hade slukat allt, haha). Olivia ska få smaka ikväll har jag tänkt, blir spännande att se om hon godkänner den också :) 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Stor hon blir godingen !! 💕

Upp