5 days to go

Godmorgon! Här sitter jag uppe alldeles för tidigt. Vart vaken i typ två timmar redan.. När Olivia för en gångs skull har sovit bra hela natten så kan inte jag sova, så himla typiskt haha!

Nu är det bara fem dagar kvar till julafton, herregud. Om tre dagar åker vi till Sverige. Ska fira jul i Stockholm med Mattias familj i år (vi kör varannat år med hans släkt och varannan med min) och så blir det nyår i Karlstad. Det är första gången under vårt 7-åriga förhållande tror jag som vi har mer än tre-fyra dagar ledigt kring jul, så det ska bli fantastiskt skönt att slippa stressa runt som vi alltid gör.

Vi har fortfarande ett par julklappar kvar att fixa, så det måste göras typ idag. Ska hinna baka lite smått och gott också tänkte jag. Imorgon har Olivia en tid hos doktorn, hon har fått utslag över hela kroppen som kommit och gått i flera veckor nu och jag har ingen aning om vad det är. Säkert inget farligt, men känns skönt att någon får titta på det i alla fall tycker jag 😊

God jul och gott nytt år på er om jag inte hinner blogga mer på en stund ❤️

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Skönt för er att ni får långledigt tillsammans! 😍
Längtar så tills ni kommer .
Hör av dig imorgon efter läkarbesöket!
Kram mamma

Upp