Borta bra men hemma bäst

Hej tisdag! Brukar alltid blogga på måndagar annars men gårdagen spenderades mest i sängen faktiskt. Både jag och Olivia var såå trötta... Kom hem från Värmland i söndags kväll och vi har haft det så himla mysigt där, men det tar mycket på krafterna att resa med bebis (även om hon oftast är väldigt snäll!) och uttrycket borta bra men hemma bäst stämmer väldigt bra tycker jag 😊

Idag fyller Olivia två månader! Märks att det är mycket som händer i hennes hjärna just nu och det är så roligt att hon blir mer och mer "med" tycker jag. Även om tiden går lite skrämmande fort ibland.

Dagens plan är att åka ner till stan och hämta ut mitt nya pass på Svenska ambassaden och ev kika lite i butiker. Är jättefint väder ute, så tar nog tunnelbanan ner och går hem sen (tar ca 45 min) 😊

Ha en superfin vecka!

Allmänt | |
#1 - - Lena:

Hoppas att ni hade en bra tisdag med besök på stan!
Köpte lite kläder till Olivia i Tallin. Stl 62 och 68.
Hon hinner väl inte växa iur det tills ni kommer? Eller ska jag skicka det till er??
Kram mamma

Svar: Nej hon är på gränsen mellan 56 och 62 nu, så de kläderna borde passa när vi kommer nästa gång 😊 kram
Madeleine

#2 - - Anonym:

La på dem på lådan idag ändå. Känns länge tills ni kommer!
Kram

Upp