Nyårslistan

Vad har du åstadkommit under året som gått?
Det största är väl att jag tillsammans med Mattias skapat ett litet liv som kommer födas under 2016 😊❤️

 
Vad har du lärt dig under året som gått?
Jag har blivit ännu bättre på mitt jobb och kanske lärt mig att uppskatta saker på ett lite annat sätt. Lärt mig att om man aldrig chansar så vinner man inget heller.

Vad önskar du att du gjort mer?
Visat känslor, varit mig själv och varit ärlig med folk, som jag skrivit tidigare år också. Något jag ständigt jobbar med att bli bättre på. 
 
Finns det något du ångrar eller önskar aldrig hänt?
Njae, finns alltid småsaker man kan tycka är onödiga, men jag tror fortfarande att allt händer av en anledning och man lär sig av sina misstag.
 
Vilka händelser/datum kommer du minnas mest?
27 augusti, det var dagen vi fick plusset på stickan och samtidigt hittade vårt nya boende. Resan genom Norge på vår första riktiga semester ihop den 23-26 juni är också ett fint minne. Och att jag tog examen som nagelterapeut den 12 november. 





Saknade du något i år?
Min och Mattias katt som numera bor i Värmland hos mina föräldrar har jag saknat mycket vissa stunder och gråtit en skvätt över, även om jag vet att hon har det bättre där. Saknade att ha en bil också, fram tills vi äntligen skaffade en nu i december! 
 
Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag nog! 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra och mat. 
 
Vad var ditt bästa inköp?
Vill ju tro att det är resan till Kap Verde, men vet inte helt säkert eftersom vi inte åker förrän 13 januari 😁

Vilka länder besökte du?
Norge, Sverige och Storbritannien. 

Lärde du känna några nya människor?
Jao, har väl fått ett par nya bekantskaper

Blev någon du känner förälder i år?
Ett par gamla bekanta vet jag har blivit det, men ingen av mina närmaste

Dog någon du känner?
Nej, pjuh

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag åkte till London med jobbet! 

 
Har du några nyårslöften/mål med 2015?
Ja, detta året SKA bröllopet bli av (om än ett väldigt litet sådant) och sen vill jag ju bli världens bästa mamma såklart... 😊 har också ett litet projekt vid sidan av mitt vanliga jobb som jag hoppas kunna utveckla till något som jag i alla fall inte går minus på, hehe. 
Allmänt, Personliga reflektioner | |
#1 - - Lena:

Kul att du gör en lista varje år!

Upp