Nu är det bara att vänta...

I fredags jobbade jag min sista dag på väldigt länge och är alltså numera mammaledig. Känns skönt men lite konstigt, och nervöst. Jag ska liksom bara gå hemma nu och vänta på att värkarna ska sätta igång?! Och det kan ske precis närsomhelst... Håller tummarna för att hon väntar ett litet tag till, men inte alltför länge ;P
 
 
Blev vaxad på jobbet i fredags och idag unnade jag mig lite pedikyr på en salong i närheten där vi bor. Så nu slipper jag tänka på den biten ett tag i alla fall - gött :) 
 
 
Magen i vecka 38. Ingen tror mig när jag säger att jag ska föda inom en månad haha... Tycker själv att den är precis lagom stor och är så tacksam för att min kropp samarbetat med mig under hela graviditeten. Hoppas att den klarar förlossningen lika bra också! 
 
Allmänt | |
#1 - - Lena:

Du är sååå fin Madde!
Härligt att du har mått så bra hela graviditeten.
Förlossningen kommer att gå jättebra!
Kram mamma

Upp