Lyxliv

Jag känner mig så bortskämd just nu som får gå hemma hela dagarna, speciellt i det underbara vädret vi haft senaste tiden. Eftersom Olivia sover största delen av dygnet så har jag ju ganska mycket tid över att göra precis vad jag vill (så länge man kan ha med sig bebis då). Rena lyxlivet. Förstår att det kommer bli tuffare ju äldre och mer vaken hon blir, så försöker njuta av varenda sekund. Får jag klaga på en sak så är det att det kan bli lite ensamt med hela släkten och de flesta vännerna i Sverige, men så är det, det var mitt eget val att flytta hit och allt kan ju inte vara perfekt ;) 
 
 
 
För att skryta ännu lite mer så har vi i Norge långhelg framför oss, så vi kommer få ha pappan hemma i hela fyra dagar, wiiie! Annandag pingst är nämligen en röd dag här och sen är det ju 17 maj på tisdagen efter det :)
 
Allmänt | |
#1 - - Lena:

Ja jag önskar också att ni bodde närmare ....... Men så är det.
Det är inte så långt . Vi får hälsa på varandra oftare. Nu blir det snart sommar och semester också.
Ni ser ut att ha det mysigt!,,
Kram på er alla.
Mormor Lena

Upp