Första tågresan själv med bebis

Godmorgon! 
Den här veckan kommer det inget vecko-matschema, för imorgon åker jag och Olivia till mina föräldrar i Värmland. Jag har bokat tåg och är lite smånervös för hur det ska gå, men det är ju ingen jättelång resa (2,5 timmar) och jag kommer få hjälp av Mattias på tåget och av mamma när vi kommer fram, så jag räknar med att det kommer gå bra :) bara hon inte skriker hela vägen haha..
 
Jag och Olivia blir där själva först i några dagar, sen kommer Mattias och gör oss sällskap i helgen och så åker vi hem tillsammans alla tre :) kommer vara konstigt att vara utan pappa (mest för honom kanske som är ensam hemma, vi har ju sällskap hela tiden) men tror det kan vara bra så han får passa på att ta igen lite sömn. Tycker så synd om honom som måste gå upp och åka till jobbet på mornarna... Nu har Olivia i alla fall börjat sova lite längre perioder (5-6 timmar) vissa nätter, det gör sån otrolig skillnad på hur utvilad man blir tycker jag!
 
Nu ska jag dricka klart mitt kaffe (alltså KAFFE, finns inget godare just nu haha). Ha en fin vecka och glad midsommar om vi inte hörs innan! 😊❤️
Allmänt | |
#1 - - Lena:

Åh vad kul det ska bli att ni kommer!
Resan kommer att gå bra. Ses i möra!,
Kram mamma

#2 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

lycka till hoppas det går bra! och välkommen hem till värmland!

Svar: Tack snälla du 😊
Madeleine

Upp